ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. ELFセンター
  2. The Center for ELF Journal(Online ISSN 2189-0471)
  3. 第3巻

New Learning and Teaching Modalities: The Reinvented Learning Spaces at ELF Study Hall 2015, Tamagawa University

https://doi.org/10.15045/ELF_0030108
https://doi.org/10.15045/ELF_0030108
2ed05b1f-f11d-40a7-9db2-538314e78bd8
名前 / ファイル ライセンス アクション
31_2017_80-86.pdf 31_2017_80-86.pdf (850.8 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-06-26
タイトル
タイトル New Learning and Teaching Modalities: The Reinvented Learning Spaces at ELF Study Hall 2015, Tamagawa University
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題 Active learning
キーワード
主題 Learning spaces
キーワード
主題 Learner experience
キーワード
主題 Student perceptions
キーワード
主題 ELF pedagogy
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
和訳タイトル
その他のタイトル ELF Study Hall における新たな学修環境に関する考察と評価
著者 Yujobo, Yuri Jody

× Yujobo, Yuri Jody

Yujobo, Yuri Jody

Search repository
Hsu, Jesse

× Hsu, Jesse

Hsu, Jesse

Search repository
Chaikul, Rasami

× Chaikul, Rasami

Chaikul, Rasami

Search repository
Leichsenring, Andrew

× Leichsenring, Andrew

Leichsenring, Andrew

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 There has been a wellspring of interest in recent years in the quality and character
of learning spaces and their overall impact on teaching and learning processes. As
the trend of academic institutions, from primary to tertiary, introducing new learning
environments that blend innovation, technology, and flexibility continues, research
that evaluates and enhances their post-occupancy use becomes increasingly critical.
This article provides a brief overview of the newly constructed learning spaces at the
ELF Study Hall and describes their influence on language teaching and learning based
on surveys administered to 1610 students and 29 teachers and personal observation
of the spaces. There appears to be a significant link between student satisfaction with
the learning spaces, especially with various attributes of the new facilities, and a
perceived impact on language learning. This preliminary report is meant to guide
future investigation on how new learning spaces influence pedagogical choices and
learner experience in an ELF-informed language program setting.
書誌情報 The Center for ELF Journal

巻 3, p. 80-86, 発行日 2017-04-01
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2189-0471
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2189-0463
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12718190
著者版フラグ
出版者
出版者 玉川大学
言語 ja
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 12:44:11.671623
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3