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アイテム
工学部における知的財産教育の現状と今後の指針
http://hdl.handle.net/11078/00001669
http://hdl.handle.net/11078/0000166905c7c6d2-3a2f-4411-9a03-1f5156dbdcd0
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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3_2022_15-26.pdf (2.8 MB)
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2022-04-15 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 工学部における知的財産教育の現状と今後の指針 | |||||
言語 | ja | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Intellectual Property Education | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Right Education | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Engineer Education | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Invention | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Creation | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
英訳タイトル | ||||||
その他のタイトル | Current Status and Future Guidelines for Intellectual Property Education at the Faculty of Engineering | |||||
著者 |
黒田, 潔
× 黒田, 潔 |
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抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | This paper is a summary of intellectual property education for the past five years at the Faculty of Engineering, Tamagawa University. It is important to point out that the intellectual property education is not just property rights education, but should be implemented in combination with practical, creative and ethical educations. Cooperation between intellectual property education and creativity education has become an issue. | |||||
書誌情報 |
玉川大学工学部紀要 号 57, p. 15-26, 発行日 2022-02-28 |
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ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0371-5981 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 玉川大学 | |||||
言語 | ja |