ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学部
  2. リベラルアーツ学部
  3. 玉川大学リベラルアーツ学部研究紀要
  4. 第7号

The classroom as a reflection of a democratic society: The importance of teaching controversial issues in Japan

http://hdl.handle.net/11078/125
http://hdl.handle.net/11078/125
7f199bf4-30ef-49bf-bd03-7f74e89d5e01
名前 / ファイル ライセンス アクション
7_2013_51-60.pdf 7_2013_51-60.pdf (106.3 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2014-05-08
タイトル
タイトル The classroom as a reflection of a democratic society: The importance of teaching controversial issues in Japan
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Lia, Steve

× Lia, Steve

Lia, Steve

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 “A commitment to discussion and an honoring of the democratic experience are inseparable.” Brookfield and Preskill (1999)
In the current era of globalization, the importance of teaching controversial issues to young learners must not be underestimated. This paper offers a personal insight into why I believe that it is essential that controversial issues, often overlooked or sanitized during formal education in Japanese junior and high schools, be actively taught through rational debate and discussion in Japan, and why non-native Japanese university teachers of English are in possibly the best position to do this.
書誌情報 玉川大学リベラルアーツ学部研究紀要

号 7, p. 51-60, 発行日 2014-03-15
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 1882-8647
著者版フラグ
出版者
出版者 玉川大学
言語 ja
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 13:12:12.049619
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3