WEKO3
アイテム
{"_buckets": {"deposit": "33b6d9fa-0d53-4ad2-9590-1f7baa085ca0"}, "_deposit": {"created_by": 2, "id": "1366", "owners": [2], "pid": {"revision_id": 0, "type": "depid", "value": "1366"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:tamagawa.repo.nii.ac.jp:00001366", "sets": ["241"]}, "author_link": ["2740"], "control_number": "1366", "item_2_alternative_title_12": {"attribute_name": "英訳タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_alternative_title": "A Study on the Facilitation Skills of Teachers’ as Required in Japanese-Style School Education in the Reiwa Era: Aiming for a Facilitation Cycle in School Education"}]}, "item_2_biblio_info_4": {"attribute_name": "書誌情報", "attribute_value_mlt": [{"bibliographicIssueDates": {"bibliographicIssueDate": "2021-12-15", "bibliographicIssueDateType": "Issued"}, "bibliographicIssueNumber": "11", "bibliographicPageEnd": "108", "bibliographicPageStart": "97", "bibliographic_titles": [{"bibliographic_title": "玉川大学教師教育リサーチセンター年報"}]}]}, "item_2_publisher_13": {"attribute_name": "出版者", "attribute_value_mlt": [{"subitem_publisher": "玉川大学", "subitem_publisher_language": "ja"}]}, "item_2_source_id_5": {"attribute_name": "ISSN", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "2187-7483", "subitem_source_identifier_type": "ISSN"}]}, "item_2_source_id_6": {"attribute_name": "書誌レコードID", "attribute_value_mlt": [{"subitem_source_identifier": "AA12586464", "subitem_source_identifier_type": "NCID"}]}, "item_2_version_type_7": {"attribute_name": "著者版フラグ", "attribute_value_mlt": [{"subitem_version_resource": "http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85", "subitem_version_type": "VoR"}]}, "item_creator": {"attribute_name": "著者", "attribute_type": "creator", "attribute_value_mlt": [{"creatorNames": [{"creatorName": "工藤, 亘"}], "nameIdentifiers": [{"nameIdentifier": "2740", "nameIdentifierScheme": "WEKO"}]}]}, "item_files": {"attribute_name": "ファイル情報", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_date", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2022-01-28"}], "displaytype": "detail", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "61_2020_97-108.pdf", "filesize": [{"value": "521.3 kB"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_free", "mimetype": "application/pdf", "size": 521299.99999999994, "url": {"label": "61_2020_97-108.pdf", "url": "https://tamagawa.repo.nii.ac.jp/record/1366/files/61_2020_97-108.pdf"}, "version_id": "ea30de24-b404-4a6d-9c78-1d5aba75ccd4"}]}, "item_keyword": {"attribute_name": "キーワード", "attribute_value_mlt": [{"subitem_subject": "ファシリテーション能力", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "ファシリテーション・サイクル", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "支導", "subitem_subject_scheme": "Other"}, {"subitem_subject": "学級ファシリテーター", "subitem_subject_scheme": "Other"}]}, "item_language": {"attribute_name": "言語", "attribute_value_mlt": [{"subitem_language": "jpn"}]}, "item_resource_type": {"attribute_name": "資源タイプ", "attribute_value_mlt": [{"resourcetype": "departmental bulletin paper", "resourceuri": "http://purl.org/coar/resource_type/c_6501"}]}, "item_title": "令和の日本型学校教育に求められる教師のファシリテーション能力についての一考察―学校教育でのファシリテーション・サイクルを目指して―", "item_titles": {"attribute_name": "タイトル", "attribute_value_mlt": [{"subitem_title": "令和の日本型学校教育に求められる教師のファシリテーション能力についての一考察―学校教育でのファシリテーション・サイクルを目指して―", "subitem_title_language": "ja"}]}, "item_type_id": "2", "owner": "2", "path": ["241"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/11078/00001621", "pubdate": {"attribute_name": "PubDate", "attribute_value": "2022-01-28"}, "publish_date": "2022-01-28", "publish_status": "0", "recid": "1366", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["令和の日本型学校教育に求められる教師のファシリテーション能力についての一考察―学校教育でのファシリテーション・サイクルを目指して―"], "weko_shared_id": -1}
令和の日本型学校教育に求められる教師のファシリテーション能力についての一考察―学校教育でのファシリテーション・サイクルを目指して―
http://hdl.handle.net/11078/00001621
http://hdl.handle.net/11078/00001621357cd9b5-9b1c-430d-a855-2ad63a534843
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-01-28 | |||||
タイトル | ||||||
言語 | ja | |||||
タイトル | 令和の日本型学校教育に求められる教師のファシリテーション能力についての一考察―学校教育でのファシリテーション・サイクルを目指して― | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題 | ファシリテーション能力 | |||||
キーワード | ||||||
主題 | ファシリテーション・サイクル | |||||
キーワード | ||||||
主題 | 支導 | |||||
キーワード | ||||||
主題 | 学級ファシリテーター | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
英訳タイトル | ||||||
その他のタイトル | A Study on the Facilitation Skills of Teachers’ as Required in Japanese-Style School Education in the Reiwa Era: Aiming for a Facilitation Cycle in School Education | |||||
著者 |
工藤, 亘
× 工藤, 亘 |
|||||
書誌情報 |
玉川大学教師教育リサーチセンター年報 号 11, p. 97-108, 発行日 2021-12-15 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 2187-7483 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12586464 | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版者 | ||||||
言語 | ja | |||||
出版者 | 玉川大学 |