WEKO3
アイテム
Business cards for the communicative classroom
https://doi.org/10.15045/ELF_0020205
https://doi.org/10.15045/ELF_0020205beeb835c-e661-4e16-868c-ef106d7cb00e
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-06-22 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Business cards for the communicative classroom | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | cooperative learning | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | classroom management | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
和訳タイトル | ||||||||
その他のタイトル | コミュニケーションスキルのための名刺使用 | |||||||
著者 |
Seko, Michael
× Seko, Michael
|
|||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | Students’ names are often foreign and unfamiliar to teachers in second language classrooms, and the importance of remembering and correctly pronouncing them is vital to establishing an effective discourse. This paper will introduce a cooperative learning structure (Kagan, 1989) to be used in an initial lesson that allows the students and the teacher to efficiently learn the names, biographical details and personal interests of each individual in the class. In addition, it provides the teacher with a useful classroom management tool to be used throughout the duration of the course. |
|||||||
書誌情報 |
The Center for ELF Journal 巻 2, 号 2, p. 43-46, 発行日 2016-04-01 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 2189-0471 | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 2189-0463 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA12718190 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 玉川大学 | |||||||
言語 | ja |